Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Szexpercek - Főnöknő

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2017. augusztus 04. Mike Menders

- Igenis főnöknő! - mi mást mondhattam volna? Szigorúan nézett a zöld szemeivel. A tekintete mindig megbabonázott.

- Sietnünk kell, fél óra és itt vannak a szerződésért!

- Én igyekszem...

- De nem eléggé! - kaptam morcos választ.

- Már mindent előkészítettem.

- Akkor jó!

- Nem kell izgulni, minden simán megy majd! - nyugtattam.

- Ajánlom is, mert ha nem, akkor véged! - emelte fel az ujját.

- De most is csak beszélgetünk, ahelyett, hogy csinálnánk! - vágtam vissza.

Fenyegetőn hunyorított, de nem ijesztett meg. Felsóhajtva dőltem hátra a székben, ő pedig rám hajolt, hogy folytassa a szopást.

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr1012719160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása