Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Szexpercek - Kitartás!

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2017. szeptember 07. Mike Menders

- Nagyon jól csinálod, ne hagyd abba! - biztattam.

Figyeltem, ahogy a csuklója járt. Egymás szemébe néztünk, fülig ért a szája.

- Akkor jó lesz így? - kérdezte.

- Persze, csak ne add fel! Akkor jó, ha kemény.

- Igyekszem, igyekszem... - lihegte. - Másik kézzel esetleg?

- Azzal csinálod, amelyikkel akarod, de ne állj le!

- Rendben, nem fogok!

- Ha így folytatod, akkor... - sóhajtottam.

- Pedig már fárad a csuklóm.

- A kitartás meghozza a gyümölcsét! - mosolyogtam.

- Akkor most egy kicsit lassabban?

- Ha jól esik, nekem is jó, csak ne állj le!

- Könnyű azt mondani! Mindjárt folytathatod, ha sürgetsz! - nézett szúrós szemmel.

- Nekem nem kihívás, de neked...

- Kihívás? Mégis, mi kihívás van abban, hogy már öt perce verem?

- És van nyoma?

Nem szólt hozzám, csak tette a dolgát. Láttam rajta az elszántságot, izzadtságcseppek jelentek meg a homlokán, néha még fújtatott is.

- Jó, nagyon jó! - dicsértem meg kis idő múlva.

Győzedemes vigyorral nézett rám:

- De most már elég kemény ez a tojáshab, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr3012809898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása