Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Különleges élmény motoron (1. rész)

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2009. február 03. ÉLET

Csak nemrég csatlakoztam a Tüzes villámok csapatához. Nagyon sok jó motoros van közöttük, akiket már régebbről is ismertem, ők unszoltak, hogy lépjek már be én is, köztük a helyem.

Nem tudtam, hogy hogyan mennek ilyen körökben ezek a dolgok, de a haverom, Tim, azt mondta, hogy beszéljek a főnökkel, ő dönti el, kit vesznek be a csapatba, és kit nem. Aztán majd meglátjuk.

Gondoltam, ezen ne múljék... elmentem hát a törzshelyükre, a Hat toll pubba (én késdobálónak hívnám... dehát, ez volt kint a cégéren).

Messziről kiszúrtam Őt... a vezért, mert csak az ő dzsekijén volt egy villám, lángnyelvekkel körülvéve...

Oda is léptem hozzá...

- Khm.... Zavarhatom?

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr65920938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása