Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Különleges élmény motoron (7. rész)

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2009. február 07. ÉLET

Kiérünk... még én sem tudom, mit akarok, de te nagyon nagyszájú vagy még akkor is, amikor már nincsenek ott a haverjaid. Mi legyen, mi legyen... gondolkodom magamban. De, mire valamire is jutnék, te megcsókolsz... Erősen, durván. Az ilyet nem szeretem. Megpróbállak ellökni, de te annál erősebben csókolsz.

Nem tudok mit kitalálni hirtelen, a cipődre lépek... erre elengedsz.
- Szóval makrancos vagy mi? - kérded. De én nem válaszolok, de a szemem szikrákat szór.
- Csak, hogy megérts egy-két dolgot... - mondom és elindulok a ház melletti sikátoros részhez...

Te kíváncsian követsz. Amint befordulunk, meglátod azt, amit mutatni akartam.
- EZ az enyém.... - mondom halkan, neked meg eláll a szavad attól, amit látsz. Gyönyörű a motor, ami ott áll, és te ledöbbensz, hogy az az enyém... Ez picit megzavar... de hamar úrrá leszel magadon.

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr65928237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása