Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Akt kép (8. rész)

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2009. március 12. mykee

Nem akartam megcsinálni, amiket kérsz, hátha jössz és megmutatod. Nem is csalódtam benned, mert elindulsz, hogy na majd te... Na majd akkor én!
Amint elfordítod a fejem, megfoglak, és a számra húzlak, úgy csókollak meg. Mintha kicsit tiltakoznál, de aztán enged ez az ellenállásod, és már hagyod magad. Sőt! Elindul a kezed lefelé...

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr69997262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása