Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Színházi próba (10. rész)

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2009. június 07. ÉLET

A rendezőnek nagyon nem tetszik, amit lát. Fel is jön hozzánk, kedves szavakat intézve a pocsék munkát illetően, majd arrébb tolva partnerem, megmutatja, mit is akar látni.
Ahogy ajka hozzám én, én teljesen kikapcsolok. Csak ő számít, és a csók. Fájdalmasan hamar veszi el a száját, de lélegzésén hallom, hogy rá nézve sem volt hatástalan a csók.
- Na, valahogy így, de ha még szenvedélyesebbnek akarsz tűnni, akkor így, miközben a lány a hátadba kapaszkodik így. - magyarázza, és közben a karomat maga köré fonja. Én meg nagyon elfejeltek tiltakozni.

Újra megcsókol, de ebben a pózban már nem menekülhet előlem. Kezem a tarkójára csúszik, nyelvünk szenvedélyes táncot lejt. Cseppet bele is feledkezünk egymásba. Ő tér előbb észhez.

Újra elválik ajkunk és ez nekem újra fájdalmas élmény.
- Akkor legalább így, jó?... - mondja és jelentőségteljesen a partneremre néz. Rám meg miért nem? - üvölt fel bennem a kisördög. De jól van, ha nem akarod megmutatni, mennyire jött be neked, hát majd én kiharcolom. - mondom magamban.

A rendező visszaül a helyére, megy tovább a darab. Amikor nem én vagyok szerepben, akkor folyamatosan őt fixírozom. Teszek arra, hogy ezt ki látja vagy ki nem. Felajzott a pasi, és azt akarom, hogy ő is epedjen utánam.
Amikor én kerülök sorra, mindig kipillantok rá jelentőség teljesen, ha a csók szót mondom... és mosolygok magamban, mert ilyenkor mindig fészkelődni kezd.

A darab második felében vagy egy ágyjelenet is, amikor rámtör a padon már nekem udvarolt pasi, és újabb szenvedélyes csókot ad, immáron jóéjtpuszi gyanánt.

Nekem ennél a jelenetnél egyszál hálóingben kell lennem, amit ma egy rövid top és egy igen rövid sort helyettesít....

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr771168844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása