Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

A selyemfiú

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2013. április 14. Sukitore

A selyemfiú_thumb.jpg

Hetek óta nem voltam már senkivel együtt. Ki vagyok éhezve, nem is kicsit. Most viszont valami újra vágyom, nem egy ismerősre, nem egy szórakozóhelyről hazahozott pasira. Inkább csak arra, hogy kielégítsen valaki. Az ágyamban fekve, azon gondolkodtam, hogy mit is csináljak az ügy érdekében, mikor megláttam egy hirdetést:

„Várom azon hölgyek hívását, akik Kísérőt, illetve Erotikus szolgáltatásra keresnek igényes fiatal férfit.”

Jól hangzik, és még egy kép is volt mellékelve. Ha tényleg ő az, akkor azt hiszem, felhívom! Már csak abban bízom, hogy ráér ma, vagy holnap. Meg is tettem, megbeszéltem vele, hogy két órán belül ideér hozzám. A telefonba a hangja kellemesen mély volt, pont illett hozzá, legalábbis a képhez. Nagyjából vázoltam mit is akarok tőle, egy kis kényeztető szex, és semmi több - hacsak nem másképp alakul, de azért félek. Össze kellett szednem magam, mind lelkileg, mind testileg, hogy valahogy kinézzek, na meg persze a lakásban is rendet raktam. Nem tudtam néha mit csinálok, mert azt vettem észre, hogy remegek, de mitől is: a félelemtől, az ismeretlentől?

Vajon hogyan folytatódik a történet? Ha kíváncsi vagy rá, látogasd meg a weboldalunkat, ahol végigolvashatod az egész történetet egyben! Ráadásul le is töltheted a mobilodra, olvasódra, terjesztheted bárkinek!

Itt találod meg ezt a történetet pár másik, ingyenes sztori társaságában.

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr475222313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása