Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Keményen büntetve

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2013. április 16. Sukitore

Keményen büntetve.jpg

Lassan térek csak magamhoz a kábulatból. Hol vagyok? Mi történt? Még nagyon homályos előttem minden, de ahogy tisztul a fejem elkezdek emlékezni. Valahol ott szakadt el a cérna, mikor munkából hazatérve benyitottam a sötét lakásba. Volt ott valaki. Engem várt. Nem tudtam villanyt kapcsolni, az okára nem derült fény, mert már csak azt éreztem, hogy valaki hátulról lefog. És egy szúrást a nyakamon. Aztán sötétség.

Ahogy kezdek magamhoz térni, próbálok körül nézni, hova is kerültem. Döbbenten szemlélem a fekete falakat körülöttem. Tágas, ablaktalan helyiségben vagyok, amit körben feketére festettek. Gyertyák, mécsesek világítanak körülöttem a földön és a fali tartókban. Velem szemben a falhoz rögzítve látok több láncot és régimódi vas bilincset. Hmm. Valami perverz kezébe kerültem? Én magamat is a perverzek közé sorolom, lévén azt élvezem, ami másnak fájdalmas tortúra lenne. De ez itt, ez a szoba, ez mesterfokú játékosra vall.

Ebben a történetben nincs finomkodás, csak keményen folytatódik a játék!

Ha erősnek érzed magad, kattints ide és olvasd tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr325228968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása