Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Apró félreértés

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2013. április 17. Sukitore

Apró félreértés.jpg

Egy hete költöztem a fővárosba. Igaz, a tanulmányaim során gyakran megfordultam errefelé. Valahogy beleszerettem az itteni forgatagba, nyüzsgésbe, abba, hogy bárhol is dolgozik az ember, amint kilép az utcára, arctalan egy lesz a sok többi rohanó, dolgát végző ember között.

Az elmúlt pár napban a csomagjaimat pakoltam és interneten keresgéltem állást. Olykor elmentem egy-egy meghallgatásra, de még pozitív visszajelzést nem kaptam. Volt egy cég, ahova már kétszer is elhívtak, de valami miatt sosem kerültem sorra. A harmadik interjút péntek délutánra ütemezték át, de megkértek, hogy ne az iroda főépületébe menjek, ahogyan eddig, hanem egy kis cetlire feltüntetett címre. Először értetlenül álltam a titkárnő előtt, de aztán tisztázta, hogy ez a cégvezető magánirodájának a címe, és tulajdonképpen örülnöm kellene, hogy odahív, mert így biztosan több ideje jut majd rám.

Milyen következményei lesznek annak, ha privát felvételiztetés történik? Egy lány, aki gyanútlanul állásinterjúra megy, de végül nem ott köt ki. Vajon sikerül a munkafelvételi?

Tudd meg, miként folytatódik a történet, hogyan végződik az állásinterjú!

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr635228975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása