Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Hajótörés – két nő karmai közt

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2013. április 25. Sukitore

Hajótörés.jpg

Hosszú idő telt el, amíg végre visszatértek az emlékeim. Újra megtaláltam a személy azonosságomat. Emlékszem a múltamra, éveimre és mindenkire akikhez közöm volt. Mindenre, ami azelőtt történt, hogy megváltozott minden, és a korábbi kalandor-csődörre, aki voltam, meg arra a kihasznált és felhasznált hímre, aki amnéziám idején lettem két nő kezében.

 

A szokásos, éves vitorlásversenyen voltam. Egy vihar észak felé sodort és minden erőmmel azon voltam, hogy ne süllyedjen el az egyszemélyes vitorlásom. Minden kommunikációtól megfosztva, napokig hányódtam, míg a szél enyhülni kezdett. Valahol a partok közelében vagy a környező szigetekhez közel járhattam, de sem műszer, sem navigáció nem volt már a kezem ügyében. Fáradt voltam és éhes, meg szomjas. Nem hagyhattam ott hosszabb időre a kormányt, mert nem voltak már automaták, amik helyettesítettek volna. Így alvásról és más szükségletekről csak futólag lehetett gondoskodni.

Aztán eljött az a pillanat is, amikor helyben elaludtam, hiába küzdöttem ellene. Mikor máskor támadt volna fel újra a vihar, mint ilyenkor éppen?

Manapság is előfordulhatnak hajótörések, főleg egy vitorlásversenyen. De a mai Robinson hogyan boldogul egy olyan szigeten, ahol két nő verseng kiéhezve?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr815232550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása