Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Hajnali izgalmak

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2013. május 01. Sukitore

Hajnali_izgalmak_thumb.jpg

Hajnali négy van, még korom sötét, a buszmegállóban rajtam kívül senki, viszont a szemben lévő kocsmából szállingózó részegek kezdenek nagyon bosszantani (és bevallom félek is tőlük - mégiscsak egyedül vagyok). Sajnos a busz sokat késik, így már a sokadik barom akar hazakísérni. Némelyik már addig merészkedett, hogy a karomat fogva próbált jobb belátásra bírni, de szerencsére a kevésbé illuminált cimboráinak sikerült lebeszélniük a dologról.

Lassan a reptéren kellene már lennem, hónapok óta ígérem a húgomnak, hogy meglátogatom, de csak most tudtam szabadságot kivenni. Hol az órámat nézem idegesen, mert a repülő nem fog rám várni, hol pedig az ittas fószerokat próbálnám levakarni - egyre kevesebb sikerrel. Épp itt a következő, aki azt hiszi magáról, hogy ő a legjobb dolog, ami érhet életem során.

- Ugyan szivi, ne már! Akkor megvárom veled a buszodat, ne legyél egyedül - olyan közel áll, hogy a nyakamon érzem a leheletét. Elvesztené az egyensúlyát, de a derekamba kapaszkodva mégiscsak sikerül talpon maradnia. - Bocs szivi, de legalább a derekad már nem fázik.

- Nem, nem, hagyjon..... - hogy kiabálok, vagy könyörgöm, nem tudom, csak a menekülés lebeg a szemem előtt. Most még az sem érdekel, hogy a csomagomat magam mögött hagynám, csak el innen gyorsan!

Összeszedem minden bátorságomat, és egy határozott mozdulattal kiszabadítom magamat az önkéntes "lovagom" karjából. Amikor megfordulok egy másik férfiba botlom. Utánam nyúl, hogy ne essek el a lendülettől, de olyan pánik tör rám, hogy gondolkodás nélkül lekeverek neki egy akkora pofont, amekkorát csak bírok.

Az idegen zavart arcát látva kezdek kicsit tisztábban gondolkodni, és csak ekkor tűnik fel, hogy valószínű kicsit sem részeg, illetve az öltözete is felettébb rendezett. Eddig észre sem vettem a buszmegállóban parkoló kocsit, amiről úgy sejtem az idegené lehet. Legalább a "disznó" elsomfordált, viszont így egy másik kellemetlen helyzetbe keveredtem. Nagyon úgy tűnik, hogy csak segíteni akart, nem megerőszakolni.

- Én.... én..... - mondanám, de nem tudom, mit lehetne ilyenkor?

A lovag végül otthagyja a szerencsétlen nőt, vagy jobbra fordul a történet? Vajon hogyan jut el a nő a reptérre?

Csak kattints ide és máris megtudod!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr855253294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása