Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Izgató álmok - 6.rész

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2014. március 27. mykee

Tűzvirag

Kis naiv azt hiszi, hogy álmodik! Ó ezek a gyermeteg férfiak! Lehet, hogy meg kellene leckéztetni? Mert egyfolytában csak a farkuk után futnak! Úgy bámulja a nőket, majd kiesik a szeme! Na megállj csak! Hát, ha ez kell neked, akkor tessék!

"Nézd, milyen formás lába van! Milyen lenne, ha szétnyitná, és a farkadba ülne?"

közben nézem, ahogy nyel egy nagyot. Tovább siklik a szeme, minden nőn megakad.

"És ha combfixe van?" – ezen már elmosolyodom, hiszen úgy ugrik rá, mintha a saját gondolati lennének. A későn jövő lányt nagyon megbámulja, annak ellenére, hogy a vizsgájával kellene foglalkozni. A francba még a farkát is megigazítja. Na jó, koncentrálj most már a vizsgára, majd utána legeltetheted a szemed.

Lassan vége a délelőttnek készen vannak a feladatokkal, de látom, egyre csak azt a lányt figyeli! "Mire vársz? Ess neki és húzd meg!" - ezzel megadtam neki az utolsó lökést ahhoz, hogy a közelébe férkőzzön és felajánlja a segítségét. Haza vitte, de már alig bírt magával.

"Szedd szét a kis ribancot! Ez az, nyúlj be alá, hadd sikítson!" - gerjedelme teljében nekiesett a lánynak. Csókolgatta és egyre jobban nyomult a beteljesedés felé. A lány meg még sehol nem volt.

"Nem szégyenled magad, ennyire önző dög nem lehetsz!" – súgtam a fülébe, mire megmerevedett, és visszafogta magát. "Simogasd, készíts fel rendesen" - és tette, amit tennie kellett. Lágyan simogatta a lányt, kipuhatolta érzékeny pontját, úgy kényeztette. Az eredmény meglepően gyors volt: a nő vonaglott néhányat majd elélvezett.

Na erre azért még én sem számítottam. Úgy feküdt mellette az ágyon, mint egy darab fa, nem törődve azzal, hogy tömködik, csak hagyta magát. Végül a srác is elment. "Jobban megválogathatnád a partneredet, de sebaj egy numerára jó volt" - súgtam majd távoztam.

Este megfürödve illatosan feküdt az ágyon, mikor megpillantottam. Elkapott a vágy, hogy rá vessem magam. Bírja ezt a tempót? Vagy tanítsam meg egy-két dologra? Ez kemény lecke lenne neki, mert azt hiszi tökéletes, azonban van még mit tanulnia. Azt hiszem megérdemelné, de nem most.

Arcába fújva pillái megremegtek.

- Tudod, nem kérdezünk, csak átadjuk magunkat annak, amit kapunk, különben csettintek és eltűnök.

Némán adta meg magát. Írisze mögött megjelent az az igéző macskaszem, mely elragadta s a kéjek birodalmába röpítette. Lágyan érintettem mellkasát, nem rohantam le. Cirógattam, felkorbácsolva érzékiségét, közben egyre lejjebb vittem a kezemet. Hasán megpihenve apró csókok tömkelegét hullattam rá, melynek hatására teste megremegett. Nem siettem el, hosszú az éjszaka, és amit kap, abból talán tanul valamit.

A kellemes érintés nyomán, farka már most harcra készen meredezett fölfelé.

Kikerülve, combja belső felét kényeztettem. Egyik oldalon le, a másikon fel. Újra és újra. Közben néha csak éppen hogy hozzáértem feszülő golyóihoz, és kemény farkához.

E kényeztetés nyomán lüktetett a vére, farka keményen meredt fölfelé, nedve kicsordult.

- Látod, ez kényeztetés, az érzékiség felkorbácsolása - súgtam.

Nem válaszolt csak átadta magát érintésemnek. Már a lágy érintések hatására közel járt ahhoz a ponthoz, hogy kilövellje magját. Nem sürgettem, de teste mozgásából már következtetni lehetett, hogy alig várja a beteljesedést. Hallottam a gondolatát, amint könyörög, hogy engedjem végre elmenni. Most és csakis most hajoltam rá, nyelvem hegyével éppen csak megérintve makkját. Teste annyira felkészült, hogy ettől a puha meleg érintéstől elélvezett.

- Most szeretkezni tanulunk! - súgtam a fülébe, magamnak még megjegyeztem: a vad orgia sincs messze. Majd kiléptem elméjéből. Láttam amint kábán rendbe szedni magát, visszafekszik az ágyba és én álomcsókot küldtem felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr125880695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása