Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Szexpercek - Kiránduláson

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2017. augusztus 05. Mike Menders

- Innen fentről sokkal szebb a kilátás! - mosolygott a szőke nő.

- Ugye, megérte feljönni ide? - kacsintott a lebarnult férfi.

- Nagyon! Belátni az egész környéket!

- És ezt a helyet csak én ismerem.

- Nagyon köszönöm, hogy megmutattad nekem! - lelkendezett a nő.

- Ha szép idő lesz, bármikor feljöhetünk ide.

- Igen! Szeretném! Itt csend van és nyugalom.

- Én is imádom. De ha hangoskodnánk, azt sem hallaná senki, csak a madarak - intett a férfi körbemutatva.

- Van visszhang is?

- Nincs, de ha kigyönyörködted magad, mi lenne, ha most én lennék felül?

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr312722632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása