Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sukitore blog

Szexpercek - Micsoda menet

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2017. augusztus 30. Mike Menders

- Hát ez fantasztikus volt! - fordultam le róla. Kimerülve pihegtünk egymás mellett.

- Az! Huh! - sóhajtott mélyet.

- Ennyire még sosem volt ilyen jó!

- Tényleg nem - helyeselt.

- Komolyan mondom, meg kellene ismételnünk máskor is.

- Én benne vagyok! - vonta meg a vállát.

- Szeretnéd, hogy ugyanígy, alvás közben lepjelek meg?

- Legyen, nem fogok tiltakozni

- Pedig azt hittem... - csodálkoztam rá.

- Miért tenném?

- Nem tudom, de sokan nem szeretik, ha alvás vagy szundikálás közben felébresztik.

- Attól függ, hogyan teszik - mosolygott.

- Gondoltam, egy ilyen nyalogatásnak örülni fogsz - kacsintottam.

- Látod hová vezetett, úgyhogy... - fújt egyet, majd felállt mellőlem és elindult a fürdő felé.

- Ezért imádlak, hogy benne vagy ilyen játékokban, Szilvia! - szóltam utána, mire az ajtóból visszafordult:

- Szilvia? Nem, én Fanni vagyok, az ikertestvére.

A bejegyzés trackback címe:

https://sukitore.blog.hu/api/trackback/id/tr1912789762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása